Konferencja Keynote Compani

Keynote DRAGON 2.0 – jak organizacja konferencji strategicznej wspiera komunikację z pracownikami

Nasz klient to polski dostawca platformy logistycznej łączącej firmy z branży transportu drogowego i twórca jednej z największych giełd ładunków w Europie. Cykliczna organizacja konferencji strategicznej Keynote ma kilka celów: podsumowanie mijającego roku, integracja zespołu i bieżące dzielenie się planami Zarządu z pracownikami. Tej edycji spotkania daleko było jednak do rutyny – punktem kulminacyjnym była premiera odświeżonego zestawu wartości firmowych DRAGON 2.0.

Kluczowe informacje o wydarzeniu

Rodzaj eventu:

Konferencja
z after party

Liczba uczestników:

700

Branża:

rozwiązania dla logistyki,
technologiczna

Organizacja konferencji dla branży logistycznej

Organizacja konferencji – cele

  1. Przedstawienie odświeżonego zestawu wartości firmy.

  2. Zapoznanie pracowników z celami strategicznymi na kolejny rok i włączenie zespołu w ich tworzenie.

  3. Połączenie profesjonalnej konwencji konferencyjnej z atrakcyjnym widowiskiem artystycznym.

  4. Integracja rozproszonego, 700-osobowego zespołu.

Rozwiązania

Organizacja konferencji z afterparty i złożonym programem artystycznym wymaga ścisłego zaplanowania harmonogramu wydarzenia i dopilnowania realizacji w najdrobniejszych szczegółach. Zobacz, jak odpowiedzieliśmy na powyższe wyzwania.

Podział wydarzenia na dwie części – organizacja konferencji i after party

Wydarzenie miało dwa cele, dlatego podzieliliśmy je na dwie części: profesjonalną – konferencyjną i integracyjno-imprezową. Pierwsza z nich była precyzyjnie zaplanowanym show. Prezentacje pełne danych biznesowych przeplatały akcenty muzyczne i taneczne, a rolę zapowiedzi do poszczególnych bloków tematycznych wydarzenia odgrywały animacje stworzone specjalnie do tego celu.

Konferencja Keynote Compani
Konferencja Keynote Compani występy artystyczne

Bogaty program artystyczny

Utrzymanie uwagi widzów podczas oficjalnej części konferencji potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego kluczem jest wywołanie u nich emocji! Efekty audiowizualne współgrały z momentami euforii, patosu i zadumy, co dodatkowo ułatwiało tworzenie pozytywnych wspomnień.

Po wieczorze wypełnionym istotnymi danymi i występami artystów, przyszedł czas na nieoficjalną część spotkania. Integracyjne after party obfitowało w żywe rozmowy i atrakcje dopasowane do entuzjastów technologii – m.in. sterowane myślami gry wideo.

Organizacja konferencji Keynote – rezultaty

Wzmocnienie relacji

Konferencja DRAGON 2.0 zwiększyła zaangażowanie zespołu we wcielanie w życie nowych celów i wartości firmy.

Wywołanie „efektu wow” u uczestników

Chociaż event odbywa się co roku, to opracowane atrakcje, koncepcja kreatywna i plan wydarzenia okazały się strzałem w 10!

Przedłużenie współpracy z klientem

Efekty płynące ze zorganizowania konferencji DRAGON 2.0 były dla naszego klienta bardzo satysfakcjonujące – od tego momentu wspólnie realizujemy kolejne edycje eventu.

Organizacja konferencji keynote dla pracowników

Podobne projekty

Gala Xopero Partners & Innovation

Zobacz, jak organizacja eventów pomaga Xopero Software budować relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi.

Zobacz więcej >

Jubileusz 10-lecia QIAGEN Wrocław

Uroczysta gala z podsumowaniem osiągnięć pracowników i podkreśleniem istoty kultury organizacyjnej.

Zobacz więcej >

linkedin facebook youtube instagram