My

Compani to nie-agencja eventowa.

Dobrze działający biznes tworzą zadowoleni i zintegrowani ludzie. Dlatego w Compani tworzymy niezapomniane wydarzenia, które budują zespoły i zamieniają każdą wspólną aktywność w firmowe święto.

Generujemy nieskończoną ilość kreatywnych pomysłów na eventy: na poważnie i na śmieszno, w ruchu i w sali konferencyjnej, ale jeden element jest stały – realizujemy cele wydarzenia założone przez klienta.

Działamy od 7 lat i rocznie obsługujemy blisko 900 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy dedykowanych eventach enterprise.

Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć).

Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.

Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami.

Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy
dla firm z całej Polski.

Dowozimy wartość biznesową.

Badania pre-
i post-event
Analiza feedbacku
Raporty
post-event

Abstrakcyjne pomysły przekuwamy w konkretne działania. Mierzymy sukces eventu konkretnymi wskaźnikami, m.in. wzrostem sprzedaży, zwiększeniem ilości leadów, poprawą retencji, optymalizacją kosztów, podniesieniem poziomu zaangażowania, sentymentu do marki/pracodawcy, etc.
Zero bullshit, w eventach efektywność jest równie ważna, co efektowność.

sesja zdjęciowa zarządu firmy organizującej wydarzenia dla firm

Filozofia 8E

Symbol “infinity” symbolizuje nie tylko nieskończoną ilość generowanych rozwiązań. Jest również wizualizacją autorskiego procesu tworzenia wydarzeń oraz odwróceniem cyfry “8” symbolizującej filozofię “8E”.

8 kluczowych aspektów w Compani to: Events. Experience. Efficiency. Entertainment. Engagement. Environment. Employees. Enjoy.

POZNAJMY SIĘ!

Troszczymy się o wellbeing nie tylko uczestników, ale również innych interesariuszy projektów – partnerów, dostawców oraz nas samych.

We współpracę wkładamy tyle samo serducha, co rozumu.

#lesswaste!
Traktujemy środowisko jako bardzo ważnego interesariusza projektu.
linkedin facebook youtube instagram