Organizacja eventów dla partnerów: jak Xopero buduje trwałe relacje biznesowe

Xopero Partners & Innovation – organizacja eventu dla kluczowych partnerów biznesowych

Xopero Software S.A. to polski producent rozwiązań do backupu i przywracania danych. Od kilkunastu lat rozwija technologie chroniące dane tysięcy firm w kraju i za granicą, wspólnie z partnerami biznesowymi budując globalny ekosystem cyberodporności. Organizacja eventu dla partnerów i jednocześnie celebracja Światowego Dnia Backupu pomogła Xopero w budowaniu trwałych relacji biznesowych.

Kluczowe informacje o wydarzeniu

Rodzaj eventu:

Konferencja z bankietem

Liczba uczestników:

120

Branża:

IT, technologiczna

Organizacja eventów dla partnerów: jak Xopero buduje trwałe relacje biznesowe

Cele organizacji eventu

  1. Budowanie i wzmacnianie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.

  2. Uhonorowanie szczególnie wyróżniających się partnerów i wręczenie im nagród.

  3. Stworzenie platformy do rozmów i networkingu dla przedstawicieli branży ochrony danych.

  4. Podkreślenie wagi „rodzinnego miasta” firmy, Gorzowa Wielkopolskiego, i dumy z polskich korzeni firmy.

Rozwiązania

Xopero początkowo powierzyło Compani ograniczony zakres realizacji wydarzenia obejmujący scenotechnikę, fotografa i ściankę do zdjęć. Podczas konsultacji okazało się jednak, że nasze doświadczenie będzie cennym wsparciem także w kompleksowym zarządzaniu całym eventem.

Xopero Partners & Innovation

Rozszerzenie zakresu współpracy

Organizacja eventów przebiega sprawniej, kiedy odpowiedzialność jest skupiona w „jednych rękach”. Zarówno klient, jak i podwykonawcy wiedzą do kogo zwracać się z pytaniami, a zadania są jasno rozdzielone. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach, gdy dostawcy są od siebie zależni (np. dostawca cateringu nie może rozpocząć przygotowań, dopóki inna firma nie dostarczy stołów i krzeseł na bankiet).

Dodatkowo klient unika konieczności prowadzenia indywidualnych ustaleń z każdym podwykonawcą z osobna i rozlicza tylko jedną fakturę.

Koncepcja kreatywna i logistyka

Opracowaliśmy pełną koncepcję kreatywną nawiązującą do kosmicznego key visual firmy Xopero. Zajęliśmy się także:

  • kontaktem i negocjacjami z Filharmonią Gorzowską,
  • projektem scenografii i oświetlenia,
  • kompleksową realizacją scenotechniczną,
  • doborem i koordynacją cateringu,
  • przygotowaniem fotoreportażu z eventu.

Podkreślamy: profesjonalnie przygotowany brief był kluczowy dla naszej współpracy!

Organizacja eventów dla partnerów: jak Xopero buduje trwałe relacje biznesowe
Xopero Partners & Innovation - rozdanie nagród

Realizacja gali
Xopero Partners & Innovation

Event odbył się 31 marca 2025 w Filharmonii Gorzowskiej. Program obejmował:

  • wystąpienia ekspertów i pracowników Xopero Software,
  • panel dyskusyjny z udziałem CEO spółek technologicznych i inwestorów,
  • wręczenie nagród partnerom roku,
  • koncert Marek Zalewski Band,
  • networking i wspólną kolację.

Organizacja eventu dla partnerów – rezultaty

Wzmocnienie relacji z partnerami

Wręczenie nagród, networking i zaproszenie do „rodzinnego miasta” firmy stworzyły wyjątkową atmosferę, znacznie odbiegającą od standardowych spotkań biznesowych. spotkań biznesowych.

Bezstresowa organizacja eventu

Klient mógł skupić się na gościach i dopracowaniu wystąpień, podczas gdy my zajęliśmy się wszystkim, co mogłoby odciągać go od głównego celu eventu.

Materiały marketingowe

Film i fotoreportaż z wydarzenia oraz seria wywiadów z partnerami, pozwoliły na stworzenie atrakcyjnych materiałów do marketingowej i budowania wizerunku klienta. Event został także opisany na lokalnym portalu gorzow24.pl.

Organizacja eventów dla partnerów: jak Xopero buduje trwałe relacje biznesowe

Podobne projekty

Just Join Games – olimpiada dla branży IT

Przeczytaj, jak Just Join IT zintegrowało 500 osób z firm swoich klientów w jedno popołudnie.

Zobacz więcej >

Konferencja networkingowa premium

Networking dla 60 przedsiębiorców z branży IT połączony z prezentacją luksusowych samochodów.

Zobacz więcej >

linkedin facebook youtube instagram