Klient z branży: informatycznej
Typ eventu: konferencja
Cel: spotkanie biznesowe
Liczba uczestników: 60
Termin: marzec 2024
Miejsce: Warszawa
Zakres odpowiedzialności Compani: Produkcja i realizacja eventu.
Konferencja zorganizowana została w miejscu nieoczywistym, ale spełniającym warunki komfortowych rozmów biznesowych w prestiżowym anturażu.
Organizacja eventu z kategorii premium celem prowadzenia strategicznych rozmów biznesowych i networkingu 60 przedsiębiorców.
Wyjątkowe wydarzenia wymagają wyjątkowych lokalizacji. I tak też się stało. Konferencja zorganizowana została w miejscu nieoczywistym, ale spełniającym warunki komfortowych rozmów biznesowych.
Uroczystą część spotkania bogatą w wykłady i prelekcje subtelnie przeplatały pokazy luksusowych samochodów. Podczas drugiej, networkingowej części krawaty zostały nieco rozluźnione, a owocne rozmowy biznesowe zwieńczone after party w warszawskim klubie MOXO.
Wydarzenie zrealizowane zostało w trybie ekspresowym. Całość zajęła nam mniej niż 12 dni. Działanie pod presją czasu zawsze jest pewnego rodzaju wyzwaniem – szczególnie w klasie premium. Jednak oparta na doświadczeniu sprawna eventowa intuicja pozwoliła na realizację bez szwanku.
REALIZACJA KOMPLEKSOWA:
REALIZACJA WYDARZENIA (koordynacja harmonogramu imprezy, scenotechniki, logistyki rzeczy i osób).
PRODUKCJA (scenotechnika, branding wydarzenia, dwa miejsca – konferencja i after party, catering).
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM (optymalizacja budżetu, sprawozdawczość).
DETALE ORGANIZACYJNE (harmonogram, branding, oprawa muzyczna).
Koordynator po stronie klienta: Marketing & Event Manager
Zespół po stronie Compani:
Małgorzata Mańkowska
Klaudia Padlewska