Klient z branży: technologia rozwiązań dla logistyki
Typ eventu: konferencja i after party
Cel: premiera odświeżonego zestawu wartości firmowych, cele strategiczne na kolejny rok
Liczba uczestników: 700
Miejsce: Wrocław
Zakres odpowiedzialności Compani: realizacja kompleksowa: kreacja, produkcja, realizacja i reżyseria w dniu eventu
Cel konferencji Keynote można określić jako informacyjno-integracyjny. Część oficjalna dostarcza aktualnych danych odnośnie funkcjonowania firmy, przedstawiane są podsumowania i plany na przyszłość. Całość wieńczy luźna formuła after party – co pozwala podczas jednego wydarzenia łączyć kluczowe wskaźniki rozwoju przedsiębiorstwa i dobrą zabawę.
Cykliczna konferencja strategiczna Keynote odbywa się by integrować zespół i na bieżąco dzielić plany Zarządu z pracownikami. Ta edycja spotkania była wyjątkowa bowiem punktem kulminacyjnym była premiera odświeżonego zestawu wartości firmowych DRAGON 2.0. Celem było połączenie profesjonalnej konwencji konferencyjnej z atrakcyjnym widowiskiem. Wydarzenie wyraźnie dzieliło się na dwie części: część konferencyjną i część integracyjno-imprezową.
Część uroczysta stanowiła precyzyjnie zaplanowane show. Branżowe, biznesowe dane, przeplatały nieprzypadkowe akcenty muzyczne i taneczne. W ramach zapowiedzi do poszczególnych bloków tematycznych zostały specjalnie opracowane spójne animacje. Efekty audiowizualne na najwyższym poziomie współgrały z momentami euforii, patosu i zadumy. Firmie mocno zależało, by pracownicy nie tylko usłyszeli o celach firmy, ale aby je współtworzyli. Połączenie widowiska taneczno-wizualnego w trakcie oficjalnej części konferencji pomaga podtrzymać uwagę zainteresowanych. Po pełnym informacji wieczorze przyszedł czas na nieoficjalną część spotkania. Integracyjne after party obfitowało w żywe rozmowy i wysokotechnologiczne atrakcje dla uczestników – m.in. sterowane myślami gry wideo.
Organizacja wydarzenia wiązała się z bardzo ścisłą współpracą z Zarządem firmy. Nie lada wyzwaniem było skrojenie scenariusza łączącego merytorykę z widowiskiem. Opracowanie wymagało wnikliwego zrozumienia filozofii firmy. Wspólnie opracowany plan okazał się strzałem w 10.
REALIZACJA KOMPLEKSOWA
KONCEPCJA MERYTORYCZNA, KREATYWNA I SCENARIUSZ WYDARZENIA (warstwa merytoryczna konferencji, harmonogramy wystąpień, motyw przewodni, komunikacja z pracownikami, oprawa graficzna).
REŻYSERIA I REALIZACJA WYDARZENIA (scenariusz konferencji: część oficjalna i część artystyczna, część nieoficjalna).
PRODUKCJA (venue, logistyka, scenotechnika, scenografia, catering, atrakcje).
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM (optymalizacja budżetu, sprawozdawczość).
DETALE ORGANIZACYJNE (harmonogram, scenografia, oprawa muzyczna, animacje).
Koordynator/Zespół po stronie Compani: Communication and Employee Experience [2 osoby]
Zespół po stronie Compani:
Małgorzata Mańkowska
Sylwia Kaczmarek
Mirela Radwańska
Aleksandra Grzanka
Agnieszka Koksanowicz
Sonia Król
Krzysztof Katrycz
Michał Korolko
Marta Zięba
Adrianna Siuda
Michał Buchwald
Marcin Mistoń
Alicja Błędowska