Klient z branży: technologia rozwiązań dla logistyki
Typ eventu: konferencja i after party
Cel: premiera odświeżonego zestawu wartości firmowych, cele strategiczne na kolejny rok
Liczba uczestników: 700
Miejsce: Wrocław
Zakres odpowiedzialności Compani: realizacja kompleksowa: kreacja, produkcja, realizacja i reżyseria w dniu eventu

Cele eventu

Cel konferencji Keynote można określić jako informacyjno-integracyjny. Część oficjalna dostarcza aktualnych danych odnośnie funkcjonowania firmy, przedstawiane są podsumowania i plany na przyszłość. Całość wieńczy luźna formuła after party – co pozwala podczas jednego wydarzenia łączyć kluczowe wskaźniki rozwoju przedsiębiorstwa i dobrą zabawę.

Keynote 2023

Opis przebiegu wydarzenia:

Cykliczna konferencja strategiczna Keynote odbywa się by integrować zespół i na bieżąco dzielić plany Zarządu z pracownikami. Ta edycja spotkania była wyjątkowa bowiem punktem kulminacyjnym była premiera odświeżonego zestawu wartości firmowych DRAGON 2.0. Celem było połączenie profesjonalnej konwencji konferencyjnej z atrakcyjnym widowiskiem. Wydarzenie wyraźnie dzieliło się na dwie części: część konferencyjną i część integracyjno-imprezową.

Część uroczysta stanowiła precyzyjnie zaplanowane show. Branżowe, biznesowe dane, przeplatały nieprzypadkowe akcenty muzyczne i taneczne. W ramach zapowiedzi do poszczególnych bloków tematycznych zostały specjalnie opracowane spójne animacje. Efekty audiowizualne na najwyższym poziomie współgrały z momentami euforii, patosu i zadumy. Firmie mocno zależało, by pracownicy nie tylko usłyszeli o celach firmy, ale aby je współtworzyli. Połączenie widowiska taneczno-wizualnego w trakcie oficjalnej części konferencji pomaga podtrzymać uwagę zainteresowanych. Po pełnym informacji wieczorze przyszedł czas na nieoficjalną część spotkania. Integracyjne after party obfitowało w żywe rozmowy i wysokotechnologiczne atrakcje dla uczestników – m.in. sterowane myślami gry wideo.

#SOUNDS LIKE A CHALLENGE?

Organizacja wydarzenia wiązała się z bardzo ścisłą współpracą z Zarządem firmy. Nie lada wyzwaniem było skrojenie scenariusza łączącego merytorykę z widowiskiem. Opracowanie wymagało wnikliwego zrozumienia filozofii firmy. Wspólnie opracowany plan okazał się strzałem w 10.

Koordynator/Zespół po stronie Compani: Communication and Employee Experience [2 osoby]

Zespół po stronie Compani:

małgorzata-mańkowska

Małgorzata Mańkowska

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia
  • reżyseria wydarzenia

Sylwia Kaczmarek

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia
mirela-radwanska

Mirela Radwańska

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia

Aleksandra Grzanka

  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia
agnieszka-koksanowicz

Agnieszka Koksanowicz

  • realizacja wydarzenia
sonia-król

Sonia Król

  • realizacja wydarzenia
krzysztof-katrycz

Krzysztof Katrycz

  • realizacja wydarzenia

Michał Korolko

  • realizacja wydarzenia

Marta Zięba

  • realizacja wydarzenia

Adrianna Siuda

  • realizacja wydarzenia

Michał Buchwald

  • realizacja wydarzenia
marcin-mistoń

Marcin Mistoń

  • realizacja wydarzenia

Alicja Błędowska

  • realizacja wydarzenia

Pracujemy dla

Let’s make
events together.

porozmawiajmy

linkedin facebook youtube instagram