Branża: Technologia Medyczna
Typ eventu: summer party (impreza plenerowa)
Cel: integracja pracowników, pracujących na co dzień w różnych działach, często kontaktujących się tylko zdalnie
Liczba uczestników: 600
Termin: czerwiec 2023
Miejsce: Wrocław
Zakres odpowiedzialności Compani: kompleksowa realizacja eventu
BD (Becton Dickinson) jest jednym ze światowych liderów rynku technologii medycznych. Wspomaga odkrycia medyczne, diagnostykę i opiekę zdrowotną. Pierwszy oddział BD w Polsce został otwarty w 1996 roku, a w 2013 we Wrocławiu powstało Centrum Usług Wspólnych – Shared Service Center.
Wzmocnienie relacji pracowniczych dzięki międzyoddziałowej integracji poza miejscem pracy.
FLOWER POWER FESTIVAL to event, który łączył w sobie serię tematycznych aktywności z nienachalną integracją pracowników. Program obejmował warsztaty dedykowane rozwojowi indywidualnych umiejętności oraz zorganizowane aktywności grupowe. Impreza pełna hippie-motywów, subtelnie podkreślała wartości firmy skoncentrowane na promowaniu aktywnego i zdrowego trybu życia.
Festiwalowy charakter firmowej imprezy integracyjnej pozwala każdemu z pracowników znaleźć komfortową dla swojej natury propozycję. Istotę stanowi umiejętne lokowanie różnorodnych aktywności indywidualnych i grupowych z odpowiednim nasyceniem tzw. stref neutralnych, takich jak tu Grill&Chill i Chill&Foto.
Pracownicy mieli możliwość uczestnictwa w warsztatach wymagających skupienia i precyzji: plecenie pachnących wianków z ziół i kwiatów, malowanie skóry naturalną henną, tworzenia makram czy strefa DIY zapachowych świec. Dla tych, którzy wolą widzieć efekt swojej pracy szybciej – odbyły się warsztaty farbowania koszulek.
Goście na imprezę przybywali w stylizacjach Flower Power, a dla zapominalskich i łaknących trofeum w konkursie na najlepszy strój, przygotowany został Festival zone, gdzie profesjonalnie malowano twarze, dekorowano ciało i włosy (Braiding Hair).
Aktywności w kategorii team building obejmowały tematyczny Pub Quiz, drużynowy i indywidualny konkurs karaoke, dedykowane strefy Chill&Foto do pogawędek i robienia wspólnych zdjęć.
Integrację wieńczyła i przeplatała była niezawodna impreza taneczna. Parkiet zapraszał do zabawy tematyczną muzyką w rytmie Flower Power. A dla najwytrwalszych tancerzy, na zakończenie eventu, parkiet przerodził się w Silent Disco. Uczestnicy bawili się niemal do rana, przy wybranym kanale muzycznym w słuchawkach.
Wyzwania są ekscytującym elementem planowania eventów. Wymagają precyzyjnej analizy charakteru każdej imprezy. Organizacja eventu dla firmy trudniącej się rozwiązaniami technologicznymi, wymaga przemyślanych i adekwatnych rozwiązań z zakresu promocji eventu i rejestracji uczestników. Ponadto, wydarzenia plenerowe zawsze wiążą się z ryzykiem pogodowym. Nie zawsze jednak, na dzień eventu zapowiadane są gwałtowne burze i intensywne interwałowe opady. Wówczas istotą jest zaplanowanie zabezpieczeń tematycznych stref i aktywności na wpadek niepogody.
REALIZACJA KOMPLEKSOWA:
KONCEPCJA KREATYWNA (motyw przewodni, oprawa graficzna, komunikaty do pracowników, harmonogram warsztatów).
PRODUKCJA (miejsce/venue, logistyka, scenotechnika: nagłośnienie, oświetlenie, catering, tematyczne strefy aktywności, rejestracja uczestników).
REALIZACJA EVENTU W JĘZYKU ANGIELSKIM (dobór prowadzących, materiały promocyjno-informacyjne).
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM (optymalizacja budżetu, sprawozdawczość).
SCENARIUSZ ATRAKCJI (kompleksowe dostosowanie do wymagań klienta).
DETALE ORGANIZACYJNE (harmonogram, dekoracje, oprawa muzyczna).
Koordynator po stronie klienta: Business Assistant
Zespół po stronie Compani:
Małgorzata Mańkowska
Agnieszka Koksanowicz
Agnieszka Granops