Przez pracowników – bo dobrze działający biznes tworzą zadowoleni i zintegrowani ludzie.
Przez klientów – bo wyraziste, magnetyczne firmy przyciągają na lata.
Pracujemy tak, żeby wydarzenia żyły w głowach uczestników na długo po zakończeniu. Potrafimy w engagement. Tworzymy eventy, których się doświadcza, a nie po prostu na nich jest.
Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Stąd nazwa Compani – połączenie angielskiego company (firma, przedsiębiorstwo) i polskiego kompani (partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć) = Compani. To nie tylko gra słów – to sedno naszego podejścia do pracy.
Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, uczestnikami eventów, partnerami i dostawcami oraz w zespole. Dowody? NPS powyżej 90 (czyli bardzo wysoka satysfakcja klientów). Wieloletnie współprace z firmami, które wracają do nas co roku. I setki wydarzeń, które uczestnicy wspominają po latach.
Abstrakcyjne pomysły przekuwamy w konkretne działania. Mierzymy sukces eventu konkretnymi wskaźnikami, m.in. wzrostem sprzedaży, zwiększeniem ilości leadów, poprawą retencji, optymalizacją kosztów, podniesieniem poziomu zaangażowania, sentymentu do marki/pracodawcy, etc.
Zero bullshit, w eventach efektywność jest równie ważna, co efektowność.