Spotkanie Events % Marketing Academy EMA
06Mar

Tworzymy społeczność event i marketing managerów

W życiu każdego z nas przychodzi moment, w którym musimy odpowiedzieć sobie na pytanie: “Jaki zawód chcę wykonywać przez resztę życia?”  Zdecydowana większość młodych ludzi, nie bacząc  na swoje pasje i zainteresowania, kieruje wtedy swe kroki w stronę dużych firm, które zapewniają bezpieczeństwo i stabilizację. Czy jest to jednak rozwiązanie, które sprawi, że będą oni spełnieni zawodowo?

Wspieramy młodych event managerów

Można powiedzieć, że jako agencja eventowa wywodzimy się z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Dzięki możliwościom, jakie dała nam uczelnia, a przede wszystkim dzięki ludziom tworzącym funkcjonujące na niej organizacje studenckie, stworzyliśmy dziesiątki, a może i setki projektów merytorycznych, sportowych i rozrywkowych. O czasach naszej “eventowej młodości”, opowiem jednak kiedy indziej.

Organizując wydarzenia i kampanie marketingowe na poziomie akademickim, poznaliśmy dosłownie setki pasjonatów eventowych. Możliwości, jakie stanęły przed nami otworem wraz z rozpoczęciem studiów powodowały, że zdecydowana większość naszych znajomych wypowiadała na głos swoje optymistyczne plany: “To jest to, co chcę robić w życiu”. Niestety, im bliżej wejścia w “dorosłe życie” i przejścia “na swoje”, tym bardziej wizja pracy w branży eventowej u większości z nas odeszła w niepamięć. Dlaczego? Powodów jest wiele. Jednym z podstawowych jest to, że zrobienie kroku w stronę budowania kariery event managera przeraża – wymaga ogromnej samodyscypliny i odwagi do postawienia wszystkiego na jedną kartę. Poza tym, praca przy organizacji wydarzeń we Wrocławiu wydaje się być o wiele mniej stabilna i wygodna, niż kariera w pukających do nas drzwiami i oknami dużej korporacji. Pewnego dnia, wraz ze znajomymi z branży eventowej  (Marleną, założycielką Inspiring Communication oraz Jerzym i Łukaszem, którzy zarządzają Fundacją Kult oraz Downhill City Tour) zaczęliśmy zastanawiać się, jak przekonać młode utalentowane osoby do oparcia kariery zawodowej o to, co naprawdę ich kręci. Skoro my się odważyliśmy i nam się udało, wysnuliśmy wniosek, że możemy w jakiś sposób pomóc w podjęciu takiej decyzji. No i stało się.

Events & Marketing Academy (EMA)

Jest to wyjątkowy projekt, którego na rynku eventowym jeszcze nie było. Otworzyliśmy zapisy na spotkanie informacyjne, które będzie zalążkiem stworzenia społeczności młodych pasjonatów tworzenia wydarzeń oraz kampanii marketingowych. Chcemy pomagać młodym ludziom stawiać pierwsze kroki w branży eventowej. Jak to zrobimy? Po pierwsze, przekazując posiadaną przez nas wiedzę wszystkim chętnym osobom. Po drugie, umożliwiając udział w szkoleniach specjalistycznych, prowadzonych przez eventowe i marketingowe autorytety. Po trzecie, dając adeptom możliwość sprawdzenia się przy realizacji elementów, a kolejno całych projektów, działając pod okiem i przy wsparciu doświadczonych event managerów. Po czwarte – zapraszając najlepszych do pracy z Grupą Eventową Compani, Inspiring Communication oraz Fundacjią Kult, w których zbiorczym portfolio w 2018 roku pojawi się ponad 50 projektów.

Wierzymy, że nasza akademia pozwoli wielu młodym ludziom zdobyć się na postawienie kroku w kierunku budowania kariery w branży, która dla nas jest spełnieniem marzeń i możliwością realizacji największej pasji.

Jesteś zainteresowany? Już dziś zapisz się na spotkanie informacyjne, które odbędzie się tam, gdzie wszystko się dla nas zaczęło – w sali 209 CKU Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, we wtorek 13.03 o godz. 17:00. Więcej informacji znajdziesz wchodząc na: http://tiny.pl/gnsvk, a zapiszesz się tutaj: http://tiny.pl/gnsv8.

ABOUT THE AUTHOR

Marcin Mistoń
KOMENTARZ (1)
Slow must go on / 6 marca 2018

Bardzo podoba mi się ta inicjatywa. Imponują mi Wasze postawy, działanie dla społeczności, inspirowanie ludzi oraz przede wszystkim dzielenie się wiedzą. Tylko w taki sposób można coś osiągnąć. I nie mówię tutaj o wypchaniu sobie kieszeni papierem.

Odpowiedz

Zostaw komentarz