Klient z branży: farmaceutycznej
Typ eventu: event integracyjny z rodzinami, jubileusz, piknik rodzinny połączony z 40 leciem firmy
Cel: integracja pracowników oraz ich rodzin wraz z celebracja 40-lecia firmy
Liczba uczestników: 1500
Termin: czerwiec 2024
Miejsce: Wrocław
Zakres odpowiedzialności Compani: kompleksowa produkcja i realizacja eventu

Cele eventu

Całodniowa integracja pracowników oraz ich rodzin wraz z obchodami 40-lecia firmy.

Opis przebiegu wydarzenia

Okrągły jubileusz zawsze jest momentem wyjątkowym. To czas podsumowań, planów, refleksji, ale też spotkań z najbliższymi. Dlatego obchody 40-lecia firmy, wraz z klientem zdecydowaliśmy się ująć w formułę całodziennego pikniku integracyjnego dla pracowników i ich rodzin.

Wydarzenie obfitowało w atrakcje dla najmłodszych, grupowe aktywności rodzinne oraz te dedykowane tylko dla dorosłych. Subtelnie acz wyraźnie zaakcentowaliśmy atmosferę jubileuszu, jednocześnie proponując motyw przewodni „Magii natury” zgodny z fundamentem działalności firmy. Była to celebracja zielarskich tradycji połączona z opowieścią o firmie i produktach klienta – w ujęciu zaczarowanego lasu.

Zapewniliśmy atrakcje dla dzieci w każdej grupie wiekowej. Połączyliśmy zabawę z zajęciami edukacyjnymi – były dmuchańce, czy miasteczko cyrkowe, ale też pełne wyzwań warsztaty naukowe. Dorośli natomiast mieli możliwość konsultacji z dietetykami, fizjoterapeutami i trenerami personalnymi w strefie zdrowia. Na fanów rękodzielnictwa czekały warsztaty z plecenia wianków, tworzenia zapachów czy lasu w słoiku. W ramach edukacyjno-integracyjnych przygotowana została gra terenowa o tematyce ekologicznej i quizy z nagrodami, prowadzone ze sceny. nie mogło zabraknąć strefy chillu, strefy gastronomicznej i tradycyjnych już fotobudek – tym razem również w odsłonie 360 i AI.

Zwieńczeniem dnia pełnego wrażeń był koncert firmowego zespołu coverowego wzbogacony niesamowitym pokazem fire show, którego spektakularnym finałem było płonące logo firmy. Po tym uroczystym zakończeniu na gości czekała impreza w formie silent disco.

SOUNDS LIKE A
#CHALLANGE?

Z racji długoterminowej współpracy z klientem byliśmy w stanie tworzyć to wydarzenie w oparciu o wnioski z poprzednich realizacji. Otrzymaliśmy sugestię dotycząca zwiększenia balansu między atrakcjami dla dzieci i dorosłych oraz przygotowanie dedykowanych stref dla tych drugich – tak aby każdy uczestnik mógł znaleźć spokojne miejsce dla siebie. Wyraźnie wyodrębniliśmy strefy dla dzieci, dla rodzin i dla samych dorosłych. Zadbaliśmy też o komfort zostawienia pociech pod okiem doświadczonych animatorów. Cel został osiągnięty – co zostało zauważone feedbacku od uczestników.

Koordynator po stronie klienta: Specjalistka ds. PR i CSR

Zespół po stronie Compani:

Sylwia Kaczmarek

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia

Julia Stępień

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia
agnieszka-koksanowicz

Agnieszka Koksanowicz

  • koncepcja kreatywna
  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia
krzysztof-katrycz

Krzysztof Katrycz

  • produkcja wydarzenia
  • realizacja wydarzenia

Michał Buchwald

  • realizacja wydarzenia

Pracujemy dla

Let’s make
events together.

porozmawiajmy

linkedin facebook youtube instagram