Klient wskazał, że na przestrzeni dwóch miesięcy chce przeprowadzić inicjatywę charytatywną dla wszystkich pracowników i ich rodzin z 16 europejskich krajów. W modelu wymiany kilometrów na złotówki zebrane środki miały zostać przekazane fundacji Save the Children, która wspiera dzieci z Ukrainy.
Zaproponowaliśmy Klientowi stworzenie wyzwania w aplikacji mobilnej, która pozwala na zliczanie aktywności “na kołach” i “na nogach”.
Uczestnik miał za zadanie pobrać aplikację mobilną z App Store lub Google Play na swój telefon. Następnie zarejestrować się w niej i dołączyć do wyzwania.
Przez 2 miesiące mógł dodawać swoje aktywności do konkursu, zdobywając za nie punkty, które były wymieniane na euro. Na początku projektowania akcji, wraz z Klientem, zaproponowano przejrzystą punktację odpowiadającą poszczególnym aktywnościom i ich częstotliwości.
Wyzwaniu towarzyszyła bieżąca komunikacja z pracownikami i ich rodzinami wykorzystująca takie narzędzia, jak mailing i powiadomienia push.
Wykonując swoje ulubione aktywności sportowe pracownicy Pepco zebrali 10 000 euro na rzecz wsparcia dzieci z Ukrainy.
Bezpieczeństwo
w czasie pandemii